06 250 34 559 Sportlaan 2D, 4695 BA Sint-Maartensdijk

Bruiloft

JUST A PERFECT DAY…

Als één dag in je leven perfect moet verlopen, dan is het wel de dag waarop je trouwt. Haestinge heeft alles in huis om jullie een onvergetelijk huwelijk te bezorgen. Onze verschillende zalen kunnen volledig naar wens worden ingericht en/of aangekleed. Daarbij voorzien wij u graag van een smaakvol diner tot een sprankelend feest.

Wij hebben een speciaal aantal huwelijksarrangementen samengesteld en weten de geheimen voor een prachtige huwelijksdag met een geslaagd feest.

 

OFFERTES OP MAAT

Wij nemen graag de tijd voor een persoonlijk advies en een offerte op maat.
Zolang de mooiste dag naadloos aansluit op jullie persoonlijke wensen, zijn wij tevreden.

Stel uw bruiloft samen door uw eigen keuzes te maken, in de volgorde die uzelf wenst. Lees alle opties door en laat u verrassen wat er allemaal mogelijk is. Staan uw wensen er niet tussen? Laat het ons weten, we helpen u graag.

 

BINNENKOMST VAN BRUIDSPAAR EN GASTEN

Na de trouwplechtigheid komen uw genodigden aan op onze locatie. Jullie zijn dan meestal foto’s maken en komen hierdoor als laatste aan op onze locatie. We verwelkomen jullie met een warm welkom.

 

AANSNIJDEN BRUIDSTAART

De bruidstaart is tegenwoordig onmisbaar geworden. Wij zorgen ervoor dat jullie bruidstaart mooi gepresenteerd wordt en maken hier samen met jullie, de fotograaf en jullie gasten een moment van om nooit te vergeten.

Na het aansnijden en proeven hiervan nemen wij de taak van u over en voorzien we alle gasten van een stukje bruidstaart. Indien de tijd erg kort is op het dinergedeelte kunnen we de bruidstaart later als dessert presenteren. I.p.v. gebak, bolus of petitfours, kunt u ook Macarons doen (luchtige en kleurrijke Franse lekkernij).

 

KOFFIE & THEE ASSORTIMENT OF PROSECCO BIJ DE BRUIDSTAART

Bij de bruidstaart kunnen we jullie gasten voorzien van koffie & thee assortiment. Deze kan mogelijk uitgebreid worden met bijvoorbeeld verse munt. Indien jullie liever een glaasje bubbels wensen bij de bruidstaart, kunnen wij een mooie toost voor jullie verzorgen met bijvoorbeeld Prosecco.

In ons gesprek bespreken we graag de opties hiervoor.

 

DRANKEN

Na het bruidstaart moment kunnen we uw gasten voorzien van diverse consumpties. Wij hebben dit voor u in 2 makkelijke groepen verdeeld: Basis plateau en Deluxe Plateau. U kunt zelf aangeven welke drankgroep u wenst te gebruiken.

 

Basisplateau

• Bier van de tap, Hertog Jan en Jupiler
• Alle frisdranken
• Vruchtensappen; appelsap en jus d’orange
• Wijn; wit, rood en rosé

 

Deluxe plateau

• Port, Sherry en Vermouth, Jenever, Vieux en Bessen
• Bacardi, Gin en Wodka, Whisky
• Luxe likeuren; Amaretto, Passoa, Safari, Liquor 43, Bailey’s e.d.

U kunt de consumpties d.m.v. onze arrangementen afkopen of op basis van nacalculatie in rekening laten brengen.

 

HAPJES

Op de tafels presenteren wij luxe zoutjes en/of nootjes.

• nootjes; combinatie van salsa, hot en Japanse mix
• luxe zoutjes; kaasstengels, roombotervlinders e.d.

In de loop van de middag-avond kunnen wij uw gasten voorzien van diverse hapjes.

• onbeperkt warm bittergarnituur bestaande uit een assortiment van 9 verschillende hapjes.
• Diverse luxe koude hapjes bestaande uit: broodlolly van zalm, crostini van rib-Eye met truffel mayonaise, komkommer met créme de provance kaas, canapés met brie/ paling/ beenham e.d.

 

IK HOU VAN HOLLAND

Luxe bittergarnituur; mini kaassoufflés en frikadellen, de Van Dobben bitterballen, gevuld ei, gehaktballetjes met sausjes, jonge kaas en Old Amsterdammer kaas met mosterd.

 

BUFFET, DINER of WALK-IN DINER

Hierin zijn de mogelijkheden ontzettend groot. In ons gesprek horen we graag van u de wensen en graag wat u zelf het lekkerste vindt om te eten, natuurlijk zullen we uw wensen verwerken in het menu. Onderstaand ziet u een opzet wat er mogelijk is.

BUFFET:

Koud:

• Verse vissoorten (bv. hele getrancheerde zalm, garnalen, krab e.d.)
• Heerlijke salades (bv. Rauwkorst, huzaren, komkommerroom, e.d.)
• Brood met smeersels (diverse soorten brood, met o.a. kruidenboter, tapenade en diverse sauzen).

 Warm:

• Kipsaté met satésaus
• Hamburgers van de grill voor u bereid door een kok
• Zeeuwse mosselen
• Seizoen groenten
• Verse huisgesneden friet van aardappels uit de streek.

Dessert:

• Parade van diverse desserts zoals panna cotta, crème brûlée, vers fruit met slagroom e.d.

Kindermenu:

Verse friet met kip-nuggets of frikandel en appelmoes. 

 

WALK-IN DINER:

Een greep uit de mogelijkheden:

• Glaasjes met zalm met roomkaas, dille en ui
• Glaasje met carpaccio, pijnboompitten en pestodressing
• Glaasje met warm garnalenspiesje
• Glaasje met warm kip spiesje
• Carpaccio met balsamico dressing pancetta en pecorino.
• Serranoham met galia meloen.
• Pasta pesto met verse groenten.
• Irish coffee van runderbouillon met kruidenroom.
• Medaillon van varkenshaas in een romige saus.
• Runde biefstukjes met rode wijn-knoflook jus.

Compleet met diverse groenten- en aardappelgarnituren.

 

MIDNIGHT SNACK

Het is altijd een schot in de roos om uw gasten 45 minuten voor het einde te voorzien van een Midnight snack. Hiervoor heeft u de keuze uit bijvoorbeeld:

• Presentatie van diverse soorten mini magnum ijs. (erg populair)
• Kaasbroodje, Ragoutbroodje of Saucijzenbroodje
• Mix van mini Pizza, hotdog of hamburger
• Puntzakje Vlaamse frieten of Franse frietjes

 

ENTERTAINMENT 

De keuze van de muziek is wel één van de belangrijkste dingen die er zijn ook als het gaat om live entertainment.

In ons bestand hebben wij enkele ervaren allround DJ’s. Bij het doorspreken van jullie huwelijksfeest kunnen wij een passende DJ voorstellen en leggen deze eventueel voor jullie vast. We letten hierbij op jullie muziekkeuzes maar ook op de stijl zoals jullie die wensen.

Van de rustige achtergrondmuziek tot aan het knallende einde zal onze allround dj de gasten vermaken met verschillende muzieksoorten. Uiteraard wordt hierbij rekening gehouden met de doorgesproken wensen. Op verzoek kan onze DJ zorg dragen voor een goed getimede presentatie en waar nodig gasten in hun presentatie ondersteunen.

 

BEAMER, LICHT- EN GELUIDSINSTALLATIE

Op de beamer kunnen films of foto’s worden afgedraaid. Film en foto’s op cd aanleveren of gebruik van eigen laptop. Meebrengen van eigen apparatuur is toegestaan, alle aansluitingen zijn aanwezig.

 

AANVULLEND ENTERTAINMENT

Steeds vaker zijn mensen op zoek naar aanvullend entertainment tijdens hun huwelijksfeest.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan een live saxofonist of zanger(es) in combinatie met de DJ, waarbij dit samenspel tot een waar spektakel leidt.

 

BRUIDSSTYLISTE

Op onze locatie krijgt u van ons uit gratis een bruidsstyliste. Zij zal er voor zorgen dat alles in kleur en stijl bij elkaar past in overleg vaak met de bruid. Dit betreft ballonnen, verse bloemen op de tafels, tafel en zaal decoratie, dinertafel inrichting met jullie persoonlijke attenties e.d.

U ziet het er zijn tal van mogelijkheden, en bij Haestinge kan het! De styling van onze nieuwe zalen geeft elke party een exclusieve uitstraling. Wij maken uw bruiloft op maat, waardoor alles volledig is afgestemd op uw specifieke wensen.


 ALL-IN BRUILOFT AL VANAF € 3.450,-

• Ontvangst / receptie van 20 gasten (incl. bruidspaar) met koffie of thee en bruidstaart vanaf 16:00 uur
• Dinerbuffet, warm en koud, keuze uit verschillende mogelijkheden nader te bespreken met onze kok
• Feestavond voor 100 personen, van 20:00 – 24:00 uur met basis plateau drankjes, hapjes
• Muziek, licht- en geluidsverzorging met een Dj.

Zoals we altijd ervaren heeft elk bruidspaar eigen wensen omtrent keuzes, aantallen van mensen e.d.

Graag verwerken we al uw wensen in een persoonlijk gesprek en maken we van uw dag een dag waar uw gasten aan terug zullen denken.

 

VOORBEELD CALCULATIE  

  Tarief p/stuk: Tarief op basis van aantal pers.:
Ontvangst (16:00 – 18:00) 40 pers.
Koffie & thee assortiment €  2,00 € 160,00
Dinerbuffet (18:00 – 20:00) 40 pers.
Tomatensoep € 2,75 € 110,00
Buffet, warm en koud €  22,50 € 900,00
Kindermenu (5x) €  9,00 €  45,00
Receptie (20:00 – 21:00) 150 pers.
Koffie & thee assortiment €  2,00 € 300,00
Bruidstaart €  4,50 € 675,00
Feestavond (21:00 – 24:00) 150 pers.
Nootjes €  0,80 € 120,00
Hou van Holland hapjes (3x) €  1,00 € 450,00
Drankjes (Basisplateau) (4 p.p.) €  2,20 € 1.320,00
Overig / Entertainment 150 pers.
Zaalhuur € 200,00 € 200,00
DJ € 200,00 € 200,00
Aankleding/decoratie € 250,00 € 250,00
Totaal (voorbeeld calculatie): € 4.630,00

 

TOT SLOT

Tot zover enkele ideeën van onze vele mogelijkheden. Uiteraard is het geheel op maat aan te passen en denken wij graag met u mee om van uw feest een onvergetelijke te maken waar nog lang over na gesproken zal worden. Wij nodigen u dan ook graag uit voor een verkennend gesprek met koffie/thee en een bolus van het huis!

Hoe kunnen we helpen?

Stel gerust een vraag of laat eenvoudigweg een reactie achter.


× Stuur een app!